loading...
دانلود میهن
آخرین ارسال های انجمن
دانلود میهن بازدید : 3786 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (4)

آخرین اخبار:

تهیه کننده این بازی، Grant Rodiek در صحبت هایی با PCGamesN درباره مدلینگ های فیتنس یا زیبایی اندام در این بازی اطلاعاتی را به ما می دهد:

” sim ها طبیعتا در طول زمان در بازی تغییر خواهند کرد. اگر آنها پر خوری بکنند، چاق می شوند. اگر آنها هیچ وقت ورزش نکنند، ممکن است چاق بشوند. اما اگر، سالم بخورید یا درست بخورید و یا ورزش کنید، sim های شما وزن کم می کنند.”

نکته جالب دیگر، تغییرات عاطفی و روحی بر روی بدن سیم ها و برعکس، تغییرات بدن آنها بر روی شادی یا ناراحتی آن ها است. Rodiek این موضوع را تایید کرد و درباره آن گفت:

” ما توانایی این را به [sim ها] داده ایم که بخاطر وزنشان ناراحت باشند.  یعنی ، به زیرکی وضعیت عاطفی بر اساس وزن هر کس است. می خواستیم مطمئن شویم به که کسی توضیح ندهیم و نگوییم چی درست یا غلط است.”

” sim ها ممکن است واکنش نشان دهند، مثلا، وقتی آنها بزرگ تر می شوند شما متوجه می شوید که به خودشان نگاه می کنند و واکنش نشان می دهند. ما به قدری خوب احساسات آن ها را بر این اساس ساخته ایم، که دیگر نیازی به ساختن شاخص ها نداشته باشیم.”

با توجه به پاراگراف آخر به نظر میا، استاتوس ها یا وضعیت sim ها دیگر مانند گذشته نیست و برای فهمیدن شرایط آنها باید به عکس العمل شان نگاه کنیم.

The sims 4 در نمایشگاه Gamescom هم به نمایش در آمد. تاریخ انتشار این بازی هنوز مشخص نیست و فقط گفته شده این بازی سال 2014 منتشر خواهد شد.

اطلاعات بیشتر:

به تازگی عکس ها و اطلاعتی جدید از سیمز 4 لیک شده است که این اطلاعات توسط AllGamesBeta بدست امده است اما باید منتظر تاییدیه ی Ea باشیم در ادامه مطلب می توانید این اطلاعات را مشاهده کنید

 

 

Sims 4یک بازی شبیه ساز زندگی می باشد که به شما اجازه می دهد که زندگی که هرگز مثل ان را ندیده اید را تجربه کنید. سیمز خود را بسازید و کنترل کنید و به او ذهن ، بدن و قلب بدهید. دنیای منحصر به فرد آن ها را بسازید و به کشف داستان های سیمز خود بپردازید و تجربه ای لذت بخش و هیجان انگیز را به دست آورید.

سیمز خود را سفارشی سازی کنید، شخصیت او،آرمان ها،سبک پیاده روی و حتی رابطه ی ان ها با دیگران را نیز بسازید.

محیط های متنوع و جدید طراحی شده و ساختن خانه سرگرم کننده شده است، با ابزارها و امکانات مختلفی که در اختیارتان قرار میگیرد این توانایی را خواهید داشت که خانه ی رویایی خود را بسازید.

در سیمز ۴  زندگی ای  تجربه خواهید کرد که قبلا تجربه نکرده اید.هر انتخاب شما بر زندگی سیمز شما اثر می گذارد که این اثر بر خانواده و اطرافیان اثر می گذارد

در سیمز ۴ ویژگی های جسمی و روحی غنی تر از قبل شده و می توانید  داستانی که می خواهید را انتخاب کنید.

به سیمز ۴ خوش آمدید.

 

ویژگی ها :

سیمز جدید – کنترل  هوشمندانه تری بر روی سیمز خود داشته باشید و او را سرشار از احساسات عاطفی کنید.


هوش مصنوعی – حرکات و اعمال سیم ها نسبت به گذشته طبیعی تر شده است،عملکر های چندگانه ی ان ها هنگام راه رفتن بیان کننده احساسات ان هاست،ارمان و شخصیت سیمزتان را انتخاب کنید و اهداف زندگی شان را از طریق مهارت های اجتماعی،مشاغل و خاطرات  کشف کنید


عمق احساس – برای اولین بار سیمز شما ابراز احساسات می کند. سیمز شما می تواند یک طیف عمیقی از حالت های هیجانی را تجربه کنند و از طریق لباس هایی که می پوشند ، کارهایشان و خاطراتشان بر روی سیمزهای دیگر تاثیر بگذارند.احساسات به شما انتخاب های بیشتری را خواهند داد و همچنین این فرصت را خواهید داشت که داستان غنی تری بسازید.


ابزارهای خلاقانه ی جدید –بخش ساخت سیمز و ساخت و ساز قدرتمندتر،بصیرانه تر و جالب تر از گذشته شده است. شما ازادی عمل دارید که سیمز خود را هر طور که می خواهید بسازید،خانه ی رویایی خود را با ابزار های جدید با مد های جدید رویایی تر کنید

محله های پر جنب و جوش – تعداد زیادی از مکان های متوع و درخشان برای انتخاب زندگی سیمز شما وجود دارد.


محله های پر رفت و امد – از میان محله های متنوع که مانند الماس هستند یکی را برای زندگی انتخاب کنید.انتخاب شما خیلی مهم است محله ای لوکس یا محله ای ...

جایزه های ارزشمند و غنی – اشیاء جدید،لباس ها و صفات جدیدی را با به پایان رساندن هر واقعه(منظور همان Event هایی است که در سیمز 3 با به پایان رساندن ان ها پوینت صندوقچه زیاد میشه و در سیمز 4 این پوینت به جایزه تبدیل شده که عالیه)کلکسیون جمع کنید و اچیومنت های خود را تکمیل کنید.(اچیومنت ممکن است برای کاربرای ایرانی کمی نامتعارف باشد چون در ایران بازی کرک است و نمی توانند اچیومنت بدست بیاورند که شامل امتیازاتی است که اکثرا کاربرایی که اورجینال بازی می کنند می دانند که به چه دردی می خورد یا دوستان کنسول دار می دونند به چه دردی می خورد)

ساخته های خود را به اشتراک بگذارید – خانواده سیمزی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید(منظور اینکه از همان ابتدای بازی بخش آنلاین وجود داره باید بگم عالیه)

همچنین قبلا نیز گفته شده است که EA اطلاعات جدیدی را از این بازی در گیمزکام فاش خواهد کرد.

پلتفرم این سری هم مثل همیشه مک و ویندوز خواهد بود

جدید ترین تصاویر:

 http://s4.picofile.com/file/7904695806/CS_9_.jpg


http://s2.picofile.com/file/7904697953/CS_15_.jpg

http://s2.picofile.com/file/7904697953/CS_15_.jpg

http://s2.picofile.com/file/7904697953/CS_15_.jpg

http://images.vg247.com/current//2013/08/the_sims_4_08.jpg

تریلر های موجود:

لینک دانلود تریلر اول

لینک دانلود تریلر دوم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط anita در تاریخ 1393/09/21 و 21:47 دقیقه ارسال شده است

وای من اینو که میبینم حسرت می خورم من سیمز رو تا عید نمی تونم بازی کنم بعد عید می تونم بخرم

این نظر توسط avril در تاریخ 1393/08/06 و 18:59 دقیقه ارسال شده است

سلام من خودم بازیه سیمز چهارو دارم میشه بهم بگین چجوری میشه ازدواجشون داد
پاسخ : ممنون از نظرتون .
اول باید روابط بین دو نفر رو افزایش داد تا مورد مربوطه پر شه میتونی با جک گفتن و مواردی که طرف خوشش میاد وابسته به اخلاقیاتش روابط بینشون رو قوی کنی بعد گزینه ای در این رابطه میاد که با زدن روی اون یک حلقه به طرف مقابل میده و اون ممکنه قبول کنه یا نکنه اگه روابطش قوی باشه حتما قبول میکنه

این نظر توسط مخ در تاریخ 1393/06/15 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

واییی من عاشق سیمزمشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط عشق سيمز در تاریخ 1393/06/04 و 17:10 دقیقه ارسال شده است

وايييييي يوهووو...ببخشيد اين بازي الان اومده يا نه؟؟؟اخه من قراره از استيم به صورت اورجينال دانلودش كنم...برادرم گفته كه هفته ي ديگه مياد....ببخشيد يه سوال ديگه آنلاينم ميشه بازيش كرد؟؟اره؟؟؟. شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
ایمیل:feizabadi75@gmail.com یاهو:Feizabadi1375
لاین:qsx2669i@
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 191
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 261
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 287
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,048
  • بازدید ماه : 4,048
  • بازدید سال : 104,961
  • بازدید کلی : 935,968
  • کدهای اختصاصی