loading...
دانلود میهن
آخرین ارسال های انجمن
دانلود میهن بازدید : 1009 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (4)

کلاه قرمزی

سبک این بازی بسیار شبیه به بازی جذاب Temple run بوده و کلاه قرمزی 2 را به طرفداران این بازی پیشنهاد میکنیم

قابل توجه است این بازی نیاز به سخت افزار مناسب برای اجرا درست است

طبیعتا شخصیت معروف و دوست داشتنی کلاه قرمزی را از زمان کودکی خود تا به امروز می شناسید . بد نیست بدانید که حالا بازی این شخصیت معروف با نام  TehRun2 توسط یک تیم توسعه دهنده ایرانی تولید شده است و می توانیم بگوییم برای اولین بار شاهد معرفی و نصب یک بازی آندرویدی هستیم !

کلاه قرمزی

در این بازی  شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور، ببعی، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید. داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد. شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی، سخت تر می‌شود.اما با انجام “مشق روز ” نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در ” مشق روز” باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف، کلمه روز را کامل کنید . برای دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

 

بررسی مختصر بازی:

بازی کلاه قرمزی یکی از شاهکار های جدید ساخت ایران بوده که پس از انتشار اولین نسخه از آن با نام  1 Kolah Ghermezi با استقبال بسیار خوبی از طرف کاربران سیستم عامل اندروید مواجه شد. حال نوبت آن رسیده که نسخه ی دوم و جدید این مجموعه که با عنوان Kolah Ghermezi Teh Run 2 را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم. در این ورژن از بازی اکثریت شخصیت های مجموعه ی تلویزیونی کلاه قرمزی از جمله پسر عمه , ببعی , پسر خاله و فامیل دور حضور داشته و با انتخاب هر یک از آن ها می تونید به بازی بپردازید. هر یک از این کاراکتر ها , ویژگی های خاص خود را دارند و هر یک برای گذر از موانع مخصوصی ساخته شده اند. مراحل این بازی همگی در محله های تهران طراحی شده و سبک کلی آن ها بر اساس بازی مشهور Subway Surfers بنا شده است.

Kolah Ghermezi Teh Run 2 دو حالت کلی برای بازی داشته , یکی مراحل معمولی که هر موقعی می توانید آن را بازی کنید , و دیگری مشق روز که روزانه با یکبار سرزدن قادر به اتمام مراحل آن خواهید بود. در پایان هر مرحله از حالت دوم , حروف رمزی به دست می آورید که به وسیله ی آن کلمه ی رمز اصلی را پیدا خواهید کرد. با جمع آوری سکه ها در هر مرحله به کسب امتیار مشغول می شوید و در صورت ثبت رکورد جدیدی در اینترنت , جوایز ارزنده ی به شخص رکورد دار اعطا خواهد شد. زبان اصلی بازی کاملا فارسی بوده و با محیطی ساده و کاربرپسند انتخاب خوبی برای گذراندن اوقات فراغتتان خواهد بود. برای نصب و استفاده از بازی کلاه قرمزی 2 نیاز به اندروید 2.2 و بالا تر خواهید داشت.

کلاه قرمزی

دانلود مستقیم از سرور های برترین های اندروید برای اندروید

حجم:27 مگابایت

دانلود مستقیم از سرور های باشگاه خبرنگاران برای ویندوز

حجم:23 مگابایت

توجه:بازی در هر دو سیستم عامل تست شده است.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حامد در تاریخ 1393/10/25 و 12:02 دقیقه ارسال شده است

/*نظر ویرایش شده*/
پوشه ویندوز اولد در کامپیوتر من نبود! ویندوزمو تقریبا تازه ریکاور کردم و فایل بازی پاک شده!

من یه کار دیگه کردم :
فایل بازی رو یه تغییر دادم تا ذخیره بازی در همون پوشه ای که نصب شده ذخیره شه و دیگه درگیر پیدا کردن فایل ذخیره نشم. یه فایل نصب هم براش درست کردم تا هر جایی بتونم نصبش کنم.

این نظر توسط حامد موقری در تاریخ 1393/10/24 و 19:10 دقیقه ارسال شده است

من بازی رو در درایو d نصب کردم ویندوزم درایو c هست الان که ویندوزم رو ریکاور کردم فایل های بازی پاک شده.

ولی من در کل یک کار دیگه کردم :

فایل بازی رو طوری تغییر دادم که وقتی بازی رو اجرا میکنیم فایل های ذخیره در همون پوشه ای که بازی هست ذخیره میشه.

یه فایل نصب برای اون ساختم که راحت بشه این فایل رو در کامپیوتر های دیگه نصب کرد.

فقط باید این نسخه ویرایشی رو با اجازه سازنده برنامه در وب منتشر کنم که سایتشون http://kolahghermezi.com هست قبلا صفحه iis رو نشون میداد الان فقط یک متن توش نوشتن

این نظر توسط حامد در تاریخ 1393/10/23 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

پوشه ویندوز اولد کجاست ؟ ( من این برنامه را بر روی پوشه ای غیر از پوشه ویندوز نصب کردم تا در دفعات بعدی که ویندوز نصب کنم، بازی رو بدون نصب اجرا کنم)
پاسخ : همان پوشه ویندوز اولد در درایوی که ویندوز را در آن نصب کرده اید فایل های ذخیره وجود دارد برای این که به فایل ذخیره دسترسی داشته باشید باید به پوشه دایکیومنت داخل ویندوز اولد بروید و فایل را پیدا کنید.
از این آدرس استفاده کن :
C:\Windows.old\Users\Documents

این نظر توسط حامد در تاریخ 1393/10/21 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

سلام یه سوال دارم

فایل ذخیره این بازی کجا سیو میشه؟ ویندوزم رو که عوض کردم دیدم بازی از 0 سکه شروع شد!

ویندوز من 7 هست ( windows7 )
پاسخ : دوست عزیز شما در پوشه ویندوز اولد پوشه مربوط به برنامه رو دنبال بگردید پس نصب دوباره این بازی اسم پوشه مشخص میشود شما با جستوجو کردن این نام در پوشه ویندوز اولد احتمالا به فایل ذخیره بازی خواهی رسد.
امکان دارد این فایل در همان ویندوز اولد ولی در مای دایکیومنت باشد پس اونجا را نیز بررسی کنید.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
ایمیل:feizabadi75@gmail.com یاهو:Feizabadi1375
لاین:qsx2669i@
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 191
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 261
  • آی پی امروز : 226
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 822
  • باردید دیروز : 186
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 822
  • بازدید ماه : 5,618
  • بازدید سال : 106,531
  • بازدید کلی : 937,538
  • کدهای اختصاصی