loading...
دانلود میهن
آخرین ارسال های انجمن
دانلود میهن بازدید : 461 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

تبلت ایرانی فراسو

برسی اولین تبلت ایرانی فراسو:

تبلت ایرانی فراسو Fast-711 چهار هسته ایتبلتFast  مدل ۷۱۱ اولین تبلت فراسو است. ربع قرن تجربه‌ی تولید محصولات کامپیوتری و الکترونیکی به کمک گروه فراسو آمد تا یکی از سریع ترین تبلت‌های دنیا و محصولی با کیفیت و مطابق تکنولوژی روز را به کاربران ایرانی معرفی کند.

پردازنده ،‌ حافظه، و علمکرد گرافیکی

سرعت ۱٫۸ گیگاهرتز برای برای یک وسیله‌ی پرتابل بسیار خوب است. به همین دلیل نام “Fast” یا “سریع” شایسته‌ی جدید ترین محصول صنایع رایانه‌ی فراسو، یعنی تبلت فراسو است. با توجه به استفاده از پردازنده هایی با فرکانس کاری بالای ۲٫۲ گیگاهرتز در تلفن ها و تبلت های تولیدی سال جدید میلادی، این تبلت در طیف نسبتا پرسرعت محصولات قرار می گیرد.

قلب تپنده‌ی چهار هسته‌ای A9 این تبلت از سریCortex  شرکتARM  است و با سرعت ۱٫۸ گیگاهرتز در کنار توانایی بالا‌ کمترین میزان انرژی را مصرف می‌کند. تبلتFast  فراسو با این پردازنده قدرتمند به همراه ۱ گیگا بایت حافظه‌یDDR3  یکی از سریع‌ترین و قدرتمند‌ترین تبلت‌های حال حاضر است.

 این تبلت توانایی ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایت اطلاعات دارد و با افزودن حافظه جانبی تا ۳۲ گیگابایت به ظرفیت آن افزوده می شود.

صفحه ی نمایش ۷٫۹ اینچی این تبلت از نوع IPS  است و زاویه‌ی دید بالا و عمق رنگ استثنائی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. صفحه‌ی این تبلت با استفاده از تکنولوژی مالتی تاچ، امکان استفاده از ۵ انگشت را به صورت همزمان فراهم می‌آورد.

این تبلت از پردازنده گرافیکی چند هسته ای Malli-400 MP استفاده می کند که قدرت خوبی در بازی ها به این تبلت می دهد. با تبلت Fast علاوه بر فرمت‌های رایج عکس، فیلم و موسیقی می‌توانید فایل‌های MKV و MOV با کیفیت ۱۰۸۰ را به راحتی و بدون کوچکترین وقفه‌ای پخش کنید.

پورتها و ارتباطات

پورتهای تبلت فراسوهمچنین با استفاده از کابل OTG  همراه دستگاه می توان انواع فلش‌ USB و هارد اکسترنال را به آن متصل کرد. به کمک این کابل همین‌طور امکان اتصال وسایل جانبی مانند کیبورد و ماوس و هاب های USB به تبلت فراهم می‌شود‌.

علاوه بر این با کابل OTG  و یک مودم یو اس بی GSM یا ۳G  می‌توانید تبلت Fast  را به یک فبلت پر‌سرعت تبدیل کنید و از امکاناتی مانند تماس تلفنی و ارسال پیامک و همچنین اینترنت GPRS  و اپلیکیشن‌های مخصوص آن استفاده کنید‌.

اتصال به کامپیوتر از طریق کابل مینی USB  امکان‌پذیر‌ است و انتقال اطلاعات و تهیه بک‌آپ نیز به همین ترتیب صورت می‌گیرد. همچنین به وسیله خروجی ۳٫۵ میلیمتری می‌توانید علاوه بر ۲ اسپیکر داخلی این تبلت از صدای شفاف و با کیفیت آن روی هدست‌های حرفه‌ای و سیستم‌های صوتی لذت ببرید .

این تبلت به وسیله‌ی استاندارد ارتباطی وایرلس ۸۰۲٫۱۱ سری N  امکان اتصال به تمامی شبکه‌های وایرلس تا فاصله‌ی ۲۵۰ متری در محیط‌های باز را دارد که لذت وبگردی و امکان استفاده از تعداد بی‌شماری از نرم افزار‌های رایگان را با بالاترین سرعت برای شما امکان‌پذیر می‌سازد‌. همچنین با دارا بودن چیپست داخلی GPS دیگر هرگز مسیرها را گم نخواهیدکرد. شما می‌توانید هر لحظه و در هر کجا از اپلیکیشن های قدرتمند مسیریابی با بالاترین امکانات استفاده نمایید‌.

بلوتوث ورژن ۴ یکی دیگر از امکانات فوق‌العاده‌ی تبلت Fast  فراسو است. در این ورژن از تکنولوژی بلوتوث که با نام بلوتوث‌Smart  نیز شناخته می شود، علاوه بر قابلیت‌های‌ ورژن‌ ۲ و ۳ مصرف انرژی دستگاه نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافته‌است. این چیپست بلوتوث با توجه به فاصله دو دستگاه و حجم اطلاعات انتقالی‌ میزان مصرف را کنترل می‌کند و در نتیجه مصرف انرژی تبلت کاهش می‌یابد‌.

سیستم عامل

تبلت Fast 711  فراسو به سیستم عامل اندروید ۴٫۲٫۲ فارسی مجهز است. این سیستم عامل توسط کارشناسان گروه فراسو بومی‌سازی شده و فونت فارسی آن در نرم افزار‌های تایپ و مرورگر‌های اینترنتی و دیگر نرم‌افزار‌ها بدون کوچکترین مشکلی قابل استفاده‌ است.

دوربین

دو دوربین، یکی در جلو با کیفیت ۲ مگا پیکسل و دیگری در پشت تبلت با کیفیت ۱ مگاپیکسل امکان عکاسی و فیلم‌برداری و همچنین استفاده از نرم افزار های ارتباط اینترنتی و VOIP  را فراهم می‌کند.

سنسورها

یکی از برتری‌های تبلت فراسو نسبت به تبلت های هم رده و تبلت‌های گران قیمت، سنسور‌های ویژه‌ی تعبیه شده در آن است. تبلت Fast دارای بیش از ۱۱ سنسور مختلف و کارآمد است. سنسور‌های شتاب، فشار، نور، دما و سنسور‌های حرکتی و قطب نما تنها برخی از این سنسور‌ها هستند.

باتری

باتری قدرتمند این تبلت توسط شارژر و همچنین با اتصال کابل مینی USB به کامپیوتر قابل شارژ است و در حالت شارژ کامل توانایی پخش ۱۰ ساعت موسیقی، ۴ ساعت فیلم و یا ۵ ساعت وبگردی را دارد .

 به روز رسانی و پشتیبانی

یکی از مشکلات اصلی تبلت‌های چینی و غیربرند موجود در کشور مربوط به عدم پشتیبانی صحیح نرم افزاری است، در پاسخ به سوال خبرنگار زومیت در باره برنامه این شرکت برای پشتیبانی نرم افزاری، آقای سیاوش رشیدی، مدیر زنجیره تامین این شرکت در پاسخ گفتند: «ما یک تیم برنامه نویسی اندروید را تشکیل داده‌ایم تا نسبت به توسعه و تولید اپلیکیشن‌های بومی و همچنین ارائه بسته بروز رسانی هسته اندروید اقدام کنند.»

شرکت فراسو برخلاف سایر شرکت‌های ایرانی در زمینه نرم‌افزاری نیز ظاهرا برنامه‌هایی را برای محصولات خود در نظر گرفته و علاوه بر عرضه سه اپلیکیشن ایرانی، فروشگاه لاوان، نیوزگردی و آب‌وهوا، فراسو در فاز اول بسته بروز رسانی اندروید برای تبلت‌های خود را از طریق وب سایت شرکت، ارائه خواهد کرد، اما این شرکت قصد دارد تا در آینده دریافت بسته بروز رسانی را بصورت خودکار و از طریق خود دستگاه میسر کند. اگر فراسو قادر به انجام چنین کاری شود، احتمالا اولین کمپانی ایرانی در این زمینه خواهد بود.

این تبلت نازک ۸٫۶ میلیمتری سبک، با وزن ۳۵۰ گرم و رنگ سفید، با عنوان FAST 711 Wi-Fi  و برند فراسو با قیمت ۵۵۰ هزار تومان به همراه ۱۸ ماه گارانتی شرکت مروارید اسپیرو به عنوان نماینده‌ی  انحصاری خدمات پس از فروش شرکت فراسو وارد بازار شده است .

مشخصات کامل این تبلت:

مشخصات کلی
ابعاد 201 × 135 × 5.5 میلی متر
وزن 350 گرم
پردازنده
چیپ ست ARM
مدل پردازنده Cortex-A9 Quad-Core
سرعت پردازنده 1.8 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی Mail-400 MP - 3D Support - 1080P Quality
حافظه رم
حافظه رم یک گیگابایت
حافظه داخلی
ظرفیت دیسک درایو 16 گیگابایت
صفحه نمایش
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش TFT LED-backlit LCD
نوع صفحه لمسی Capacitive
اندازه صفحه نمایش 7.85اینچ
توضیحات صفحه نمایش صفحه نمایش لمسی از نوع LED با وضوح 768 × 976 پیکسل و مجهز به پنل IPS
رزولوشن صفحه نمایش 768 × 976 پیکسل
قابلیت های صفحه نمایش لمسی قابلیت تشخیص چندین لمس به صورت همزمان
امکانات ارتباطی
قابلیت نصب سیم کارت
Wi-Fi
بلوتوث
GPS
درگاه USB
نوع درگاه USB میکرو USB
درگاه HDMI
دوربین
دوربین
کیفیت دوربین 1.9 مگاپیکسل
توضیحات دوربین دوربین پشتی با کیفیت 1.9 مگاپیکسل با رزولوشن 1200 × 1600
فلاش
وب کم
کیفیت وب کم 0.3 مگاپیکسل
توضیحات وب کم دوربین جلویی با کیفیت 0.3 مگاپیکسل
امکانات
رادیو
حسگر ها شتاب سنج , ژیروسکوپ
فیش 3.5 میلیمتری صدا
سایر مشخصات
سیستم عامل اندروید 4.2
باتری باتری لیتیوم یونی
قیمت حدود550هزار تومان

فیلم معرفی رسمی تبلت فراسو:

لینک دانلود فیلم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ایمیل:feizabadi75@gmail.com یاهو:Feizabadi1375
لاین:qsx2669i@
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 191
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 261
  • آی پی امروز : 440
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 1,369
  • باردید دیروز : 186
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,369
  • بازدید ماه : 6,165
  • بازدید سال : 107,078
  • بازدید کلی : 938,085
  • کدهای اختصاصی