loading...
دانلود میهن
آخرین ارسال های انجمن
دانلود میهن بازدید : 473 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

Muzhiwan Market Android Game 

در این پست از سایت چمدان طبق درخواست دوستان آموزش دانلود بازی از یکی قدیمی ترین و بهترین و بروزترین سایت های معتبر و البته چینی! را خدمتتان معرفی می کنیم . ناگفته نماند در این سایت بازی های بروزی که حتی چند ساعت هم از انتشار آن ها توسط گوگل پلی نگذشته توسط کرکرهای این سایت کرک شده و خیلی سریع بر روی سرور Muzhiwan قرار می گیرند .

maxresdefault

در این سایت بازی ها به دو دسته Big Game و Normal Game تقسیم می شود که طبیعتا بازی هایی که به صورت Big Game هستند بازی هایی می باشند که دارای دیتای جانبی می باشند .  همچنین بازی هایی که بر روی سرور این سایت قرار می گیرند در 99% موارد هیچ مشکلی در کرک و اجرا  ندارند و حتی بازی هایی که 1000 مدل مشکل و نکته در اجرا دارند وقتی توسط کرکرهای این سایت کرک می شوند به صورت کاملا آفلاین کرک می شوند اما مشکلی که اکثر کاربران در دانلود از این سایت با آن مواجه هستند و البته یک ابهام و یک سوال بزرگ برایشان پیش می آید این است که فایل های بازی دانلود شده از این سایت با فرمت gpk که یک فرمت ناآشنا برای ما هستند آپلود می شود . پس چاره چیست ؟ با ما همراه باشید تا روش دانلود بازی ها از این سایت را به طور کامل و با آموزش تصویری برایتان آموزش دهیم . ابتدا وارد سایت موژیوان به آدرس www.muzhiwan.com رفته ، حال لیستی از بازی های کرک شده به صورتNormal و Big Game ( بازی های دیتا دار ) را مشاهده می کنید .

ادامه آموزش در ادامه مطلب …

 

muzhiwan

همان طور که می بینید نام بازی ها به صورت چینی است البته شما از آیکون هر بازی تقریبا می توانید متوجه شوید که چه بازی ای پیش روی شماست اما اگر باز هم در شناخت بازی دچار مشکل هستید کافیست این سایت را با مروگر گوگل کروم باز کنید و آن را توسط سرویس Google translate همانند تصویر زیر به صورت انگلیسی و زبان انگلیسی در بیاورید .

muzhiwan2

می بینید که نام بازی ها به صورت انگلیسی شد و البته ممکن است ترجمه بازی از چینی به انگلیسی خیلی صحیح نباشد که در این صورت فقط کافیست نام بازی را به همین صورت انگلیسی دست و پا شکسته در گوگل جستجو کنید تا نام صحیح و بی نقص بازی به همراه لینک گوگل پلی آن در اختیار شما قرار بگیرد . حال بر روی بازی مورد نظرتا کلیک تا به صفحه دانلود آن بروید . به عنوان مثال ما قصد دانلود بازی Hugo Troll War را داریم پس روی آیکون بازی کلیک کرده تا وارد صفحه مشخصات به همراه لینک دانلود آن شوید . همان طور که می بینید در این صفحه تعدادی مشخصات وجود دارد . در وهله اول در صورتی که می خواهید متوجه شوید بازی آنلاین است یا آفلاین کافیست به قسمتی که مشخص کرده ایم توجه نمایید . در صورتی که این قسمت به رنگ نوشته های چینی قرمز بود بازی به طور کلی آنلاین است و قابل اجرای آفلاین را ندارد ( مثل بازی Clash of clans و … )

muzh01

اما در صورتی که همانند تصویر زیر این قسمت به صورت مشکی و سبز بود بازی با احتمال 99% آفلاین و بی مشکل و کاملا فول بر روی دیوایس اندرویدی شما اجرا می شود

muzh02

همان طور که می بنید در این صفحه مشخصات دیگری همچون ورژن بازی  و فرمت معروف gpk قابل رویت است . در مورد ورژن بازی که همه چیز مشخص و واضح است اما روش دانلود فایل ها از این سایت و استفاده از فرمت gpk به چه صورت است ؟ اگر می خواهید روش کار را بدانید با Apktops همراه باشید . پس حالا بر روی عبارت های شماره گذاری شده به ترتیب شماره کلیک کنید .

 

muzh1222

 

همان طور که می بینید دانلود منیجر IDM به صورت خودکار باز شده و حجم فایل بازی که شامل هر دو فایل apk  و دیتا به صورت فشرده است را نشان می دهد . دانلود را آغاز نمایید .

idmmmm

 

حالا کافیست فایل دانلود را توسط جدیدترین نسخه Winrar ( جدیدترین نسخه برای شناخت فرمت gpk ) و یا نرم افزار 7zip اکسترکت کنید . یک فایل با نام Application.apk موجود است که در واقع فایل نصبی بازی و فایل بعدی یک پوشه است که پوشه دیتای بازی است که در این پوشه می توانید دیتای بازی را که در 99% بازی های جدید به صورت Obb است مشاهده کنید . باقی فایل ها تبلیغاتی است و می توانید آن ها را حذف کنید .

muzh10 (2)

ناگفته نماند که این سایت یک مارکت اختصاصی قابل نصب بر روی اندروید هم دارد که توسط آن نیز می توانید به دانلود بازی های مورد علاقه تان بپردازید که می توانید آن را از اینجا دانلود کنید اما بهتر است عملیات دانلود از طریق کامپیوتر ( به علت استفاده از دانلود منیجرهای خوبی مثل IDM ) صورت بگیرد.

نکته مهم : بازی های این سایت در 99% مواقع فول کرک و بدون مشکل اجراست اما بدانید که استثنا هم وجود دارد و ممکن است یک بازی HD بعد از دانلود اجرا نشود!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ایمیل:feizabadi75@gmail.com یاهو:Feizabadi1375
لاین:qsx2669i@
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 191
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 261
  • آی پی امروز : 461
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 1,473
  • باردید دیروز : 186
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,473
  • بازدید ماه : 6,269
  • بازدید سال : 107,182
  • بازدید کلی : 938,189
  • کدهای اختصاصی